הובלות משרדים בירושלים

ממשרדי נסיעות מקומיים ועד חברות בינלאומיות גדולות, מוסדות ציבוריים או עסקים פרטיים, שירותי הובלות משרדים בירושלים של טראסט מובינג הם הטובים ביותר שיש בסביבה.
המשרד מכיל לא רק חפצים משותפים של החברה אלא גם ציוד אישי של העובדים בו, מזכרות מאירועים, ציוד טכנולוגי עדין וריהוט חיוני לביצוע העבודה הדרושה.
משום כך העברת משרדים דורשת רגישות בהעברה, מיומנות בטעינה ופריקה של המשא ותכנון מקדים הדואגים להבטיח לכם מעבר מסודר ופשוט.
כעסק פועל, אנחנו מבינים את הצורך בהעברה מהירה וחלקה הבאה למזער את כמות הזמן של המעבר, זמן בו המשרד אינו פעיל.

מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות!

שאלות נפוצות

  • האם יש צורך בהשבתת המשרד להעברה?
  • המשרד נמצא בקומה חמישית באזור עסקי של העיר ויש בו שולחנות דיונים גדולים, האם ניתן להעביר אותם?
  • האם החברה מספקת עזרה באריזה?
  • אילו הכנות עלינו לבצע לפני יום המעבר?
  • אין לי מושג מה לעשות לגבי ההעברה, תוכלו לעזור לנו?
תשובה:

כל משרד ותפקודו, יכול להיות שתוכלו להעביר חלק מהפריטים בעצמכם כדי ליצור משרד זמני טרם סיום ההעברה של כלל המכשור והרהיטים.
באופן כללי מומלץ להשבית את פעילות המשרד ליום אחד מלא של העברות, כדי להבטיח העברה חלקה, מהירה ושלמה.
במקרה ואין באפשרות המשרד לשבות ליום אחד דאגו לכמות המינימלית הדרושה של עובדים שימשיכו את פעילות המשרד השוטפת במשרד החדש או במקום עבודה זמני.

תשובה:

להעברת שולחנות דיונים, במקרה כזה, יש שתי אפשרויות:
1. פירוק והרכבה מחדש במשרד החדש, העברה רגילה באמצעים הבסיסיים.
2. אם השולחנות לא ניתנים לפירוק וחדרי הדיונים נמצאים בקרבת חלון ניתן להעביר את השולחנות, או כל ריהוט גדול אחר, דרך החלון באמצעות מנוף.
שירות מנוף כרוך בתשלום נוסף אך יכול להקל על ההעברה ולזרז אותה.

תשובה:

בתיאום מראש נוכל לסייע לכם ולעובדיכם לארוז את המשרד ולהכינו בצורה המיטבית למעבר, כנ"ל לגבי הפריקה וסידור המשרד מחדש.

תשובה:

באופן כללי אנחנו ממליצים לארוז את כלל הפריטים המועברים בארגזי קרטון מתאימים ונפרדים לכל חדר ושימושו.
עדיף לארוז בכמה שפחות ארגזים ולמלא כל ארגז ככל הניתן כדי לאפשר עטיפה בטוחה של כל החומר שבתוכו וסגירה מלאה ובטוחה.
כך למשל נארוז את המטבחון המשותף בכמות ארגזים קטנה ככל האפשר, נעטוף את הכלים השבירים יחדיו בארגז אחד ואת שאר הכלים בארגז אחר, את השבירים נעטוף בניילון בועות (נייר פצפצים), נסמן את הארגזים באופן ברור כאשר הארגז השביר מסומן עם המילה "שביר" עליו.
קלסרים, ספרים, ציוד משרדי וכו' לרוב לא דורש אריזה זהירה במיוחד, במיוחד כאשר מרבית המשרדים כיום מתבססים על מחשבים.
את המחשבים יש לארוז בזהירות, כל מחשב על כלל תוספותיו (עכבר, מקלדת, רמקולים וכו') בארז אחד, עטוף בזהירות ומסומן לפי שימוש המחשב או העובד אליו הוא שייך.
ככל הניתן והמתאפשר סדרו את הארגזים בחדר נגיש ונוח, וודאו כי הרהיטים מוכנים להעברה ופנו כמה שיותר מקום לשינוע החפצים השונים בין החדרים והחוצה מהמשרד.

תשובה:

בוודאי!
תוכלו להתקשר ולתאם פגישת ייעוץ לתכנון המעבר הצפוי.
יחד אתכם, המומחים שלנו יעזרו לכם לתכנן מעבר יעיל, מהיר וחלק כדי להבטיח חזרה לעסקים מהירה ככל האפשר.